more from
FiXT Radium

INNER SELF

by Becko

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      $9.99 USD  or more

     

1.
Inner Self 01:26
2.
deal with you is definitely killin' me look at you, you don’t even know who you’re meant to be The only thing that’s true is you're laughing at yourself U can't even choose between fantasy and reality Use your grass chopper to deal with days somber Endorphins come in and you sit and wonder Use your grass chopper to deal with nights somber lobotomized in a world of trend setters Are you living with low self esteem? too much shit Loose lips sink ships liar liar your pants on fire liar liar Are u gonna deceive me? liar liar your pants on fire liar liar it's nauseating isn’t it? liar liar your pants on fire liar liar Are u gonna deceive me? liar liar your pants on fire liar liar loose lips sink ships yes sir, we have to find an alibi this chick is living in her lullaby The only thing i see is you whimper at your best judas is your boyfriend may i call you a psychologist Use your grass chopper to deal with days somber Endorphins come in and you sit and wonder Use your grass chopper to deal with nights somber lobotomized in a world of trend setters Are you living with low self esteem? too much shit Loose lips sink ships iar liar your pants on fire liar liar Are u gonna deceive me? liar liar your pants on fire liar liar it's nauseating isn’t it? liar liar your pants on fire liar liar Are u gonna deceive me? liar liar your pants on fire liar liar loose lips sink ships
3.
Unbreakable 02:50
defeat me try to face my sickness i’m washing away my feelings survived all this shit A life etched in black And I won't look back tell me if you can see in my eyes how many times i died never defeated and never eaten by something that grows inside i’m writing this shit to keep myself alive scared, i can’t deny somber is my mind can u see me now retching all my past Face my inner-self and the world around me is completely gone i’m just writing music alone with this stain that grows but i know i will fuckin' hold on. how can i become unbreakable unshakable when everything is gone? i won’t go numb go on hold on and i'll be unbreakable unbreakable We’re gonna live to win this battle as my mom defeated her cancer we all can be stronger for killin' our fears i’m writing this shit to keep myself alive scared, i can’t deny somber is my mind can u see me now retching all my life yeah it’s gonna be fine and tell me how can i be unbreakable unshakable when everything is gone i won’t go numb go on hold on and i'll be unbreakable unbreakable our destiny is in our own hands
4.
Cyberfriend 03:22
C Y B E R, C Y, (See why) You’ll be my friend One more pill to kill the pain One more pic to keep us Safe Nasty Sharing With your fans Rebranding egos Plastic hands Boring secrets In your mind Replacing fears With happy vibes Get your hero At the asylum 30 seconds for your art Buy some credits for the limo But shit it's not even there Then i don’t care If u wanna be a cyberfriend I don’t really need u I don’t need a Cyber friend Cuz i realize again Every bond is dead Every death is bland And we got those fakes And I’ll stay here in my loneliness Cuz i don’t fuck with you If u wanna be a cyber friend One more pill to grow the kids One more pic to see the fake Eyes addicted To the blue Muscle Fingers OG glue Insta stories With your mom Dopamine Candy ice Get your hero At the asylum 30 seconds for your art Cyber friend they’re stealing what is special and it’s never brought to the light What you have inside is shattered by boring eyes that refuse to see And i remember What it’s meant to me I was searching for the answers but no reactions Not at all Then i become so tired of you Then it’s dope
5.
Dead-End 03:02
I became God Before the storm now i’m just a ghost No reasons No meanings My hands are turning stones sand on my tongue Maybe i’m keep feeling bored Tired to wake up tired to rise up Where my timeless hopes just gone? it’s suicidal it’s a cycle am i finding myself again? so take a breath and run as fast as u can cuz they just want u to feel dead time is over i’m condemned so take a breath my scars and visions turning black cuz they just want u to feel dead time is over, it’s a dead-end it’s suicidal it’s a cyclel am i finding myself again? it’s suicidal it’s a survival am i finding myself again? yeah! they want me gored my heart is dead , they crave my sore No healing No fightings Where my timeless hopes just gone? my inside is gone hiding something to feel numb Tired to stay up tired to come up Where my timeless hopes just gone? it’s suicidal it’s a cycle am i finding myself again? so take a breath and run as fast as u can cuz they just want u to feel dead time is over i’m condemned so take a breath my scars and visions turning black cuz they just want u to feel dead time is over, it’s a dead-end
6.
We’re about to sell your weakness Kami ain't gonna shine We’re about to sell your pleasure Ego will gonna strive refill yourself in others and you won’t know you are in blood we got the sickness this is the last decline Cuz we cherish and pray to God Without knowing his name Cuz we’re losing humanity for a little bit of fame We’re believing everything they tell us is true Unholy bullshit it's a blessing I crucify all of you we’re gonna drown gonna drown gonna drown LCL strewed in the ocean of ice gonna choke gonna choke gonna choke find the new IKARI to crucify this is our self-destruction upside down cross in the sky this is our annihilation no mask with seven eyes this is our self-destruction don’t set your bow in the cloud this is our annihilation no mask with seven eyes I cannot hate u all That gucci mask isn’t gonna save you from corona virus but you’re gonna look so sick when you die. Pretty funny life Strive as they might
7.
Genesis 02:20
burn, like a phoenix i’m reborn seven lives like cats i’m at the sixth sixth sixth ready for the last suicide season is calling my heart has no beating this aint my last goodbye stronger than ever got the ultra instinct i will fight these fucking voices that getting closer and closer and closer my eyes are darker than wine, and my teeth are whiter than milk i buried myself alive. this is my genesis let it burn let it burn kill the voices inside my head let it burn let it burn kill the voices inside my head my eyes are darker than wine, and my teeth are whiter than milk i buried myself alive. this is my genesis
8.
i was in a metal band we made it in 2008 Then i have lost everything People are still remember it woke up every morning everyday doing dishes My dog that pisses On the floor, gettin' dirty on the walls pretty funny life, never gettin' high i'm the pizza pasta guy mafia boi with the hazel eyes And i’m still here Screaming and writing Still chocking but fighting Apathetic sempai hey I will never ever feeling fine I never suited, defeated, i never forced myself Got a kind of low-energy in a stressed-out society supercool with anxiety Who's my enemy? where's my enemy inside? I've stressed out maxed out Bout to black out from the pain now Flip the page now never back down Push me to the edge again and I might flip out do you really wanna run your mouth WAKE ME UP I just wanna wake up WAKE ME UP I just wanna wake up Wake up motherfucker you're not done yet Get up motherfucker, Yeah I run shit Let me switch it up Pack it up fuck the pressure stack it up Everywhere I go The panic sets in let me added up im sick of being sick sick of being sad as fuck Everywhere I go The manic sets in then I fuck it up I keep losing my mind and keep wasting my time Depression’s a bitch Were all gonna die Got a kind of low-energy in a stressed-out society supercool with anxiety Who's my enemy? where's my enemy inside?
9.
Dying Lights 02:02
no chance here to stay candles fading at the bleeding-edge technology wind is blowing through virtual trees YEAH running of the system : fail re-coding all the frames, re-creating all those dying lights we are doomed for eternity decoding cryo-genesis post-humans eating cables The sun collides with Nemesis i guess this is the end this is the end. i can feel the dark in me our inner-self into nothingness we could even face ourselves cause this is the end this is the end we have failed in this world again in those dying lights we’re praying for an answer we have failed in this world again in those dying lights we’re praying for an answer from this future we can’t look back i’m a frame and you let me in
10.
いつ何処からでた歪み? 気づかず心は腐り。 Up, down, 繰り返し、更にもがき。 生み出した答えなら fuckin' shit 己の過ち繰り返し。 人々は人にムチ打ちこみ。 誰も気づいてないふりばかり。 歩んだ先。この未来なら dead 己の手で撒いた種。 花咲かす事も出来きないよ。 変貌?その兆しはもう過去。 カゴの中のエサもうどっち?So? I want that you know that everything is dead, yeah! Everything is dead, yeah! Everything is dead! I want that you know that everything is dead, yeah! Everything is dead, yeah! Everything is dead! I want that you know that everything is dead, yeah! Everything is dead, yeah! Everything is dead! I want that you know that everything is dead, yeah! Everything is dead, yeah! Everything is dead! 生み出した答えなら fuckin' shit 歩んだ先。この未来なら dead カゴの中のエサもうどっち?So? カゴの中のエサもうどっち?So? 生み出した答えなら fuckin' shit 歩んだ先。この未来なら dead カゴの中のエサもうどっち?So? カゴの中のエサもうどっち?So? (感情の劣化) (あの頃は良かった) (大抵は狂った) (惨敗のようだ) なら、ここから抜け出すにはどうすんの? 誰の顔見て敵と見分けんの? 血で血洗う戦闘のようなもん。 四角い箱中だけじゃないんだ、もう。 Till I find my way in my core I won't go As I drown in myself In this place that I can't breathe no more Anymore I want that you know that everything is dead, yeah! Everything is dead, yeah! Everything is dead! I want that you know that everything is dead, yeah! Everything is dead, yeah! Everything is dead! I want that you know that everything is dead, yeah! Everything is dead, yeah! Everything is dead! I want that you know that everything is dead, yeah! Everything is dead, yeah! Everything is dead! 生み出した答えなら fuckin' shit 歩んだ先。この未来なら dead カゴの中のエサもうどっち?So? カゴの中のエサもうどっち?So? 生み出した答えなら fuckin' shit 歩んだ先。この未来なら dead カゴの中のエサもうどっち?So? カゴの中のエサもうどっち?So?
11.
bury my grave in the sand when i feel dead yeah dead inside DIGGING so deep to carve my skin our past is dead, and the dark in me can you save me from the darkest blue? ashes and flowers bloom vanishing alive i'll be back, spitting fire split myself i wanna see you despair and your neck will be so sweaty and cold I tied the noose that is bound to you i don’t wanna kill you but i’ll be the killer i just wanna push you to commit suicide pull the trigger don’t mind if it's you or me just pull the trigger my soul alive, i'm the ghost inside so pull the trigger i ll be you death in the future pull the trigger Stuck in this life i'm not ready to die but no emotions my heart is cold as fuck pray your God it's time to go define the meaning of closure the wall you built ain’t gonna hold up your diggin' your own grave
12.
Mantra 03:45
Do you wanna start a cult with me? I'm not vibrating like I ought to be I need a purpose, I can't keep surfing Through this existential misery Now we're gonna need some real estate But if I choose my words carefully Think I could fool you that I'm the guru? Wait, how do you spell epiphany? Before the truth will set you free, it'll piss you off Before you find a place to be, you're gonna lose the plot Too late to tell you now, one ear and right out the other one 'Cause all you ever do is chant the same old mantra Yeah Could I have your attention, please? It's time to tap into your tragedy Think you could use a new abuser Close your eyes and listen carefully Imagine you're stood on a beach Water gently lapping at your feet But now you're sinking, what were you thinking? That's all the time we have this week Before the truth will set you free, it'll piss you off Before you find a place to be, you're gonna lose the plot Too late to tell you now, one ear and right out the other one 'Cause all you ever do is chant the same old mantra And I know this doesn't make a lot of sense But do you really wanna think about yourself now? All I'm asking for's a little bit of faith You know it's easy to believe And I know this doesn't make a lot of sense You know you gotta work the corners of your mind now All I'm asking for's a little bit of faith You know it's easy to, so easy to believe Before the truth will set you free, it'll piss you off Before you find a place to be, you're gonna lose the plot Before the truth will set you free, it'll piss you off Before you find a place to be, you're gonna lose the plot Too late to tell you now, one ear and right out the other one 'Cause all you ever do is chant the same old mantra Oh
13.
C Y B E R, C Y, You’ll be my friend C Y B E R, C Y, You’ll be my friend One more pill to kill the pain One more pic to keep us Safe Nasty Sharing With your fans Rebranding egos Plastic hands Boring secrets In your mind (In your mind) Replacing fears With happy vibes Get your hero At the asylum 30 seconds for your art Buy some credits for the limo But shit it's not even there Then i don’t care If u wanna be a cyberfriend I don’t really need u I don’t need a Cyber friend Cuz i realize again Every bond is dead Every death is bland And we got those fakes And I’ll stay here in my loneliness Cuz i don’t fuck with you If u wanna be a cyber friend One more pill to grow the kids One more pic to see the fake Eyes addicted To the blue Muscle Fingers OG glue Insta stories With your mom Dopamine Candy ice Get your hero At the asylum 30 seconds for your art Buy some credits for the limo But shit it's not even there Then i don’t care If u wanna be a cyberfriend I don’t really need u I don’t need a Cyber friend Cuz i realize again Every bond is dead Every death is bland And we got those fakes And I’ll stay here in my loneliness Cuz i don’t fuck with you If u wanna be a cyber friend C Y B E R, C Y, You’ll be my Cyber friend they’re stealing what is special and it’s never brought to the light What you have inside is shattered by boring eyes that refuse to see And i remember What it’s meant to me I was searching for the answers but no reactions Not at all Then i become so tired of you Then it’s dope I don’t really need u I don’t need a Cyber friend Cuz i realize again Every bond is dead Every death is bland And we got those fakes And I’ll stay here in my loneliness Cuz i don’t fuck with you If u wanna be a cyber friend C Y B E R, C Y, You’ll be my friend C Y B E R, C Y, You’ll be my friend

about

The wait is over, Becko’s pioneering full-length album INNER SELF is available now! Becko has defined trap-metal through the buildup to this release with songs like "Cyberfriend, "Genesis," and "Unbreakable" while earning praise for combining metal and electronic genres into fierce audio creations without equal. The full INNER SELF album is out now on all platforms from independent electronic rock label FiXT.

credits

released August 7, 2020

Written by: Marco Calanca
Published by: FiXT Music
Produced by: Becko
Cover Art by: Ninja Jo

"Dying Lights"
Written By: Marco Calanca & Prymus

"Mantra"
Written by: Jordan Fish, Matthew Kean, Lee Malia, Matthew Nicholls, and Oliver Sykes
Published by: BMG Rights Management (UK) Limited

license

all rights reserved

tags

about

Becko Rome, Italy

Rising from the ashes of post hardcore band Hopes Die Last, Italian multi-genre producer, musician and vocalist Marco Calanca created Becko as a solo project, uniting influences of EDM, Hip-Hop, Industrial and Emo-Rock.

contact / help

Contact Becko

Streaming and
Download help

Redeem code

Report this album or account

If you like Becko, you may also like: